Opis
Czego się nauczysz:
- pisania i projektowania tekstów użytkowych i sprzedażowych
- zwiększania sprzedaży za pomocą skutecznych treści
- tworzenia różnych tekstów: opisów produktów, ofert, reklam, wpisów na bloga
- unikania błędów najczęściej popełnianych przez copywriterów
- SEO copywritingu – tworzenia tekstów dla ludzi i robotów Google
- tworzenia nagłówków, które przyciągną uwagę czytelnika
- korzystania z najważniejszych narzędzi online i offline dla copywritera
- szukania dochodowych zleceń i pracy z klientem jako copywriter
Tworzenie tekstów informacyjnych czy opowiadań znacząco różni się od pisania tekstów marketingowych i sprzedażowych, mających zachęcić do konkretnego działania! Wiele reguł dobrego stylu, jakich nauczyłeś się w szkole, będzie kompletnie nieskutecznych podczas pisania ofert, opisów produktów, reklam czy nawet postów na social media.
Tworzenie takich treści to spore wyzwanie, bo musisz pamiętać o tym, że Twoje teksty będą czytać nie tylko ludzie, ale też roboty Google. Jeśli nie zoptymalizujesz ich pod kątem SEO, nikt ich nie zobaczy, nie mówiąc już o podjęciu działania, na którym Ci zależy. Jeśli chcesz tworzyć świetne teksty zarówno na potrzeby internetu, jak i poza nim, to ten kurs online jest właśnie dla Ciebie!
Dla kogo jest ten kurs?
- dla przedsiębiorców, którzy chcą promować swoje usługi i produkty w internecie dzięki content marketingowi i copywritingowi
- dla blogerów, którzy chcą poprawić jakość swoich wpisów i zwiększyć zasięgi
- dla początkujących copywriterów, którzy chcą rozwinąć swoją wiedzę i tworzyć lepsze teksty
- dla pracowników działów marketingu, którzy tworzą teksty reklamowe, opisy produktów i oferty dla działów handlowych
- dla osób, które chcą pracować zdalnie, bez nadzoru szefa i w dogodnych dla siebie godzinach
- dla osób, które szukają dodatkowych źródeł dochodu
Pisz świetne teksty i zarabiaj na copywritingu
Sprzedaż w internecie rośnie w niesamowitym tempie. Coraz więcej firm sprzedaje swoje produkty i usługi online. Każdy produkt, reklama, fanpage czy blog firmowy wymaga tworzenia treści – informacyjnych, poradnikowych, marketingowych, sprzedażowych i wielu innych. Jeśli nauczysz się tworzyć teksty, które angażują użytkowników, są dobrze zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i skutecznie sprzedają z pewnością odniesiesz sukces. Być może nie wiesz, ale copywriting jest również całkiem dochodowych zajęciem. Stawki za stworzenie perswazyjnego opisu produktu dochodzą nawet do 1500zł, a przecież jako copywriter możesz zarabiać online bez wychodzenia z domu! Ten kurs online nauczy Cię nie tylko sztuki copywritingu i tworzenia skutecznych treści, ale też podpowie jak na tym zarabiać, gdzie szukać zleceń, jak je wyceniać i jak pracować z klientami.
Nagłówki, opisy produktów, artykuły… jak to wszystko napisać?
Każdy tekst, który będziesz pisać, będzie się od siebie różnić. W końcu opis produktu, czy artykuł na bloga ma zupełnie inny cel niż napisanie scenariusza do podcastu, czy vloga. W tym kursie online dowiesz się jak krok po kroku pisać różnego typu treści. Nauczysz się tworzyć przyciągające uwagę, intrygujące i ciekawe tytuły oraz nagłówki. Dowiesz się jak przygotować opisy produktów, tak by w jak najlepszy sposób pokazać ich zalety i zachęcić do zakupu. Podpowiem Ci również jakich zwrotów używać w tekstach reklamowych, jak budować wpisy na blogu firmowym, e-booki, poradniki i wiele więcej. Jednym słowem dowiesz się jak tworzyć wszystko z czym copywriter może spotkać się na co dzień.
SEO copywriting – teksty dla ludzi i robotów
Podczas pisania tekstów na stronę internetową musisz pamiętać, że Twoją treść będą czytali zarówno ludzie, jak i algorytmy wyszukiwarek. Roboty indeksujące Googla cały czas skanują treści w poszukiwaniu słów kluczowych. Jeżeli nie dobierzesz ich umiejętnie, Twoje treści na pewno nie pojawią się wysoko w wynikach wyszukiwania. Po ukończeniu tego kursu online zrozumiesz jak budować treści, które będą angażujące dla użytkowników, ale też świetnie zoptymalizowane pod kątem SEO. Techniki, które poznasz, sprawią, że Twoje materiały będą na pierwszych stronach w wyszukiwarkach, dzięki czemu zapozna się z nimi znacznie większa liczba odbiorców.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.