Jak zwiększyć swoją reputację autora zgodnie ze standardami Google EAT

Jak mówi popularne powiedzenie, w SEO króluje treść. Będąc jednym z głównych źródeł przyciągania ruchu do witryny, świetne treści mogą pomóc Ci na dłuższą metę w budowaniu swojej obecności i marki w Internecie. Jednak zdarzają się sytuacje, w których możesz zainwestować swój czas w pisanie świetnych treści, tylko po to, aby ledwo zdobywać ruch.

Ten brak ruchu może być spowodowany wieloma czynnikami, takimi jak obecność podobnej i wyższej pozycji w rankingu lub źle zoptymalizowana strona internetowa. Chociaż te problemy są bardzo częste, to jedna rzecz, którą niewiele serwisów bierze pod uwagę przy ustalaniu autorytetu osób, które tworzą treści. Autorzy nie tylko zapewniają twarz twórcy treści, ale także pomagają znacznie lepiej oceniać zawartość zgodnie ze standardami Google EAT.

Choć może to brzmieć prosto, budowanie reputacji autora to nie tylko umieszczanie jego nazwiska na każdym pisanym przez niego artykule, ale także przekazywanie standardów Google EAT, aby pomóc Ci stać się autorytatywnym źródłem. Aby Ci pomóc, oto skuteczne strategie, których możesz użyć, aby ustalić swoją reputację autora.

Czym jest EAT w SEO?

EAT oznacza wiedzę fachową, autorytatywność i wiarygodność. Jest to kryterium stosowane przez Google Quality Rates do oceny jakości witryny i pomagania Google w dostarczaniu użytkownikom witryn, którym ufają.

Aktualizacje algorytmu Google i EAT

Zanim porozmawiamy o tym, jak zbudować reputację autora, ważne jest, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak wcześniejsze aktualizacje algorytmów Google nie tylko pomogły stronom internetowym dążyć do lepszej treści, ale także upewniły się, że spełniają one standardy EAT po sprawdzeniu przez Google Quality Raters. Te wskaźniki jakości nie tylko pomagają analizować treści, ale także zbierać dane, które mogą wpłynąć na przyszłe aktualizacje algorytmu Google.

Ostatnia aktualizacja algorytmu, która miała miejsce w marcu , jest wskaźnikiem, że tworzenie wysokiej jakości treści stało się bardziej konkurencyjne niż kiedykolwiek, zwłaszcza że Google dostarcza ruch do mniej znanych witryn.

Jak pomaga autorstwo?

Aby ustalić, jak ważne jest umieszczenie nazwiska autora w treści, zadajmy jedno proste pytanie: Który artykuł czytelnicy zajrzą najpierw? Artykuł z nazwiskiem autora, czy artykuł bez podanego autora?

Większość czytelników zawsze wybierała to pierwsze, a nie drugie, nie tylko z powodu nazwiska autora, ale także dlatego, że użytkownicy bardziej ufaliby temu artykułowi, zwłaszcza jeśli autor jest dobrze znany i ma ugruntowaną wiedzę na temat przedmiotu artykuł. Autorzy pomagają w uznaniu Twojej witryny za autorytet w tej dziedzinie, ponieważ zarówno użytkownicy, jak i Google identyfikowaliby zawartość witryny jako wiarygodne informacje napisane przez osobę o znacznej wiedzy fachowej.

Jak zwiększyć reputację autora

Ugruntowanie reputacji autora jest kluczowe, jeśli chodzi o osiągnięcie standardów Google EAT i wzmocnienie swojej obecności w Internecie. Oto niektóre z najlepszych sposobów, które mogą pomóc zwiększyć reputację autora w Internecie i stać się autorytatywnym źródłem dla Twojej witryny.

Ekspertyza państwowa

Zadam podobne pytanie jak ostatnim razem, ale w tym scenariuszu oba artykuły mają autorów. Pytanie brzmi, gdybyś przeczytał artykuł o zdrowiu, który byś wybrał? Artykuł napisany przez kogoś z doktoratem lub podobny artykuł napisany przez blogera z niewielką wiedzą na ten temat?

Po raz kolejny użytkownicy woleliby to pierwsze od drugiego, po prostu dlatego, że wiedzą, że autor ma większą wiedzę i doświadczenie na temat zdrowia w porównaniu z kimś, kto nie jest pracownikiem służby zdrowia. Liczy się posiadanie odpowiednich referencji, szczególnie w ważnych sprawach, takich jak zdrowie i technologia. Te poświadczenia mogą obejmować stopień naukowy, prace pisemne, nagrody i cytaty, a nawet doświadczenie w zawodzie. Podanie wiedzy na temat biografii autora jest ważne, ponieważ pomogłoby użytkownikom zidentyfikować Cię jako wiarygodne źródło w określonym temacie.

Właściwa biografia i strona autora

Chociaż posiadanie krótkiej biografii autora na końcu artykułu jest dobrym akcentem, posiadanie dedykowanej strony autora jest lepszym podejściem. Posiadanie strony autora pomaga użytkownikom bardziej szczegółowo Cię zidentyfikować i dalej stać się autorytatywnym głosem, niezależnie od tego, czy jest to Twoja osobista witryna internetowa, czy witryna Twojej marki.

Jak zwiększyć swoją reputację autora zgodnie ze standardami Google EAT

Strony autorów to także kolejny świetny sposób, aby użytkownicy mogli uzyskać dostęp do większej ilości treści od Ciebie, ponieważ możesz połączyć swoją osobistą lub firmową witrynę, a nawet profile w mediach społecznościowych. Bycie rozpoznawalną postacią ma kluczowe znaczenie w konkurencyjnym krajobrazie cyfrowym, a posiadanie dobrze zorganizowanej strony autora to pewny sposób na wyróżnienie się i bycie postrzeganym jako autorytet.

Zachęć ludzi do rozmowy o Tobie

Podczas gdy wysokiej jakości treści prawie zawsze pomogą Ci uzyskać większy ruch, posiadanie innych autorów wymieniających Cię w swoich artykułach z imienia i nazwiska jest kolejnym czynnikiem wzmacniającym Twój autorytet online. Wzmianki o markach pozwalają innym użytkownikom cytować Ciebie i Twoje prace organicznie i są zasadniczo sposobem na promowanie Ciebie i Twojej marki bez pytania.

Tworzenie treści to nie jedyny sposób, by być wymienianym przez różnych autorów i strony internetowe, prowadzenie seminariów i uczestniczenie w wydarzeniach branżowych oraz posiadanie prac naukowych to tylko kilka z wielu sposobów na rozszerzenie swojej obecności i autorytetu oraz stanie się rozpoznawalnym postać.

Alerty Google

Jeśli chcesz wiedzieć, które artykuły lub witryny cytowały Cię lub wspominały o Tobie online, jednym z narzędzi, których możesz użyć do śledzenia, są Alerty Google. To narzędzie pozwala śledzić, kiedy słowa kluczowe, nazwy i terminy zostały wymienione w określonej witrynie lub artykule internetowym.

Możesz także wyszukiwać w mediach społecznościowych, ponieważ witryny takie jak Twitter i Facebook mają własne dedykowane funkcje wyszukiwania, które umożliwiają śledzenie wzmianek o marce na odpowiednich platformach. Możesz także przeprowadzić proste wyszukiwanie w Google na swoim imieniu i zobaczyć, jakie są pierwsze rzeczy, które pojawiają się na pierwszej stronie, aby uzyskać ogólne wrażenie, ile osób o Tobie wspomina.

Twórz treści, które są wyjątkowe i wzbudzają zainteresowanie odbiorców

Bycie autorytatywnym autorem oznacza, że ​​jesteś w stanie dostarczać dobrze napisane i badawcze treści, jednocześnie wiedząc, które tematy wzbudzają zainteresowanie odbiorców. Użytkownicy stali się teraz bardziej bezpośredni, szukając w Internecie i dostarczając im szczegółowej, użytecznej i pouczającej odpowiedzi na ich zapytanie.

Użytkownicy zawsze będą szukać unikalnych treści w określonej niszy, a możliwość tworzenia treści, z którymi będą się angażować, jest gwarantowanym sposobem generowania ruchu, a także bycia cytowanym przez innych autorów. Dobrą praktyką jest również zbadanie, które części treści są bardziej angażowane przez czytelników, co pozwala zoptymalizować treść i nadal dostarczać wysokiej jakości treści.

Zabrany klucz

Autorzy nie tylko zapewniają twarz Twojej treści, ale także pomagają ustalić Twoją witrynę jako źródło treści, które ma wiedzę, autorytatywność i wiarygodność. Dzięki tym wskazówkom będziesz mógł zwiększyć swoją reputację jako autora, jednocześnie zapewniając, że spełniasz standardy Google.

Jeśli masz pytania dotyczące content marketingu i ogólnie SEO, zostaw komentarz poniżej i porozmawiajmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.