Opis
Czego się nauczysz:
- wykorzystania narzędzi LinkedIn do budowania widoczności biznesu i jego pozycji w branży
- tworzenia profesjonalnej strony firmowej i profilu osobistego
- docierania do Twojej grupy docelowej i prowadzenia komunikacji
- tworzenia wartościowych i angażujących wpisów
- budowania wartościowej sieci kontaktów i trwałych relacji biznesowych
- generowania leadów i umawiania spotkań sprzedażowych na LinkedIn
- zwiększania skuteczności swoich działań za pomocą płatnej reklamy
- wykorzystania social-sellingu i narzędzia Sales Navigator do zwiększania sprzedaży
Słyszałeś, że LinkedIn jest świetnym kanałem marketingowym, ale nie wiesz jak to wykorzystać? Szukasz nowych metod docierania do klientów, bo obecne są mało skuteczne lub nie działają? Pracujesz w dziale marketingu, sprzedaży, HR lub PR i chcesz zdobyć wiedzę na temat narzędzia, która pomoże Ci skuteczniej wykonywać Twoją pracę i pozwoli zabłysnąć przed pracodawcą?
W takim razie jesteś we właściwym miejscu! Dzięki temu szkoleniu dowiesz się jak wykorzystać potencjał LinkedIn do generowania leadów, zwiększania sprzedaży i znacznie szybszego rozwoju firmy. W trakcie tego kursu online dowiesz się jak wykorzystać zarówno darmowe działania organiczne, jak i płatne narzędzia.
Nie martw się, jeżeli z LinkedIn masz małe doświadczenie lub będzie to dopiero Twój pierwszy kontakt z tą platformą. Kurs zaczniemy od kompletnych podstaw, takich jak zakładanie konta, tworzenie profilu osobistego i strony firmowej. Dopiero później przyjdzie czas na bardziej zaawansowane aspekty, takie jak płatna reklama na LinkedIn i usługa Sales Navigator, która znacznie rozszerza możliwości wykorzystania serwisu LinkedIn w biznesie.
Wprowadzenie do LinkedIn
W pierwszej części kursu pokażę Ci jak założyć konto na LinkedIn. Poznasz wszystkie istotne elementy nawigacji i najważniejsze ustawienia. Skupimy się na określeniu Twoich celów biznesowych i planowaniu działań za pomocą narzędzia LinkedIn Planner. Pokażę Ci również kilka sprawdzonych przykładów skutecznej komunikacji, która mocno różni się od tej, którą możesz znać z innych social mediów.
Skuteczny profil osobisty
W dalszej części szkolenia pokażę Ci jak stworzyć profil osobisty na LinkedIn, tak aby stał się narzędziem budującym Twój wizerunek i przyciągającym właściwych odbiorców. Poznasz ważne elementy profilu i dowiesz się, jak je opracować, by przekonały odbiorców do kontaktu z Tobą. Poruszymy m.in. kwestie słów kluczowych w profilu, skutecznego zdjęcia profilowego, czy poleceń i rekomendacji.
Budowanie sieci wartościowych kontaktów
LinkedIn, jak żaden inny serwis społecznościowy pomaga docierać do właściwych odbiorców. Trzeba tylko wiedzieć jak to zrobić! W kursie zaczniemy od stworzenia person zakupowych, a następnie określimy, gdzie i jak możesz je znaleźć. Poznasz zaawansowane możliwości wyszukiwarki i dowiesz się jak z niej korzystać. Pokażę Ci również skuteczne metody nawiązywania kontaktów na LinkedIn – dowiesz się, kiedy i jak wysłać zaproszenie oraz w jaki sposób prowadzić dalszą komunikację, tak, by generować leady i budować trwałe relacje biznesowe.
Możliwości Sales Navigator
W ostatniej części kursu poznasz Sales Navigator, który mocno zwiększa możliwości trafnego docierania do wartościowych leadów. Przyda Ci się ono, zwłaszcza jeżeli pracujesz jako HR-owiec, specjalista ds. marketingu lub handlowiec. W trakcie kursu nauczysz się korzystać z jego rozbudowanej wyszukiwarki i filtrów.
Pokażę Ci np. jak trafić z komunikatem do osób decyzyjnych w konkretnej firmie lub branży. Dowiesz się jak wyszukiwać nie tylko osoby, ale też firmy potencjalnie zainteresowane współpracą z Tobą. Zobaczysz jak stworzyć ze swoich leadów listy i coś na kształt prostego CRM-a, który ułatwi Ci zarządzanie całym procesem sprzedażowym.
Profesjonalna strona firmowa
Strona firmowa to kolejne narzędzie do komunikacji z odbiorcami, które możemy wykorzystać. W kursie pokażę Ci, jak powinieneś podejść do jej uzupełnienia, tak by budowała pozytywny i profesjonalny wizerunek Twojej marki. Dowiesz się, jakie treści publikować na stronie firmowej i jak prowadzić komunikację. Poznasz sposoby na zwiększenie liczby obserwujących i opanujesz podstawy employer brandingu. Dowiesz się również, jak pracownicy Twojej firmy mogą wzmacniać jej wizerunek na rynku oraz jak ich przekonać do aktywności na portalu.
Reklama na LinkedIn krok po kroku
W początkowych rozdziałach kursu skupiliśmy się głównie na darmowych, organicznych działaniach. Wiele osób na tym poprzestaje, a to duży błąd, bo LinkedIn oferuje jedne z najlepszych narzędzi reklamowych na rynku. W trakcie tego kursu online pokażę Ci jak za ich pomocą mocno zwiększyć skuteczność wszystkich Twoich działań. Wspólnie zaplanujemy i uruchomimy Twoją pierwszą kampanię reklamową. Poznasz podstawy działania menedżera reklam LinkedIn i wybierzesz właściwy rodzaj kampanii, dostosowany do celu, który będziesz chciał osiągnąć.
Poznasz sprawdzone sposoby tworzenia grup docelowych w oparciu o atrybuty odbiorców, retargetowanie i grupy podobnych odbiorców. Będziesz wiedział jak dotrzeć np. do osób na konkretnych stanowiskach, pracujących w danej branży lub posiadających konkretne umiejętności. Pokażę Ci również, jak bazując na Twoich obecnych klientach, dotrzeć do osób o podobnych cechach. To tylko kilka z całej masy możliwości, jakie poznasz w trakcie tego kursu.
Tworzenie angażujących treści
W kolejnych rozdziałach kursu zobaczysz, jak publikując wartościowe treści wykorzystać potencjał social sellingu do zwiększania sprzedaży. Dowiesz się jak wybierać najlepsze tematy wpisów i jak sprawdzić, co interesuje Twoich odbiorców. Poznasz też różne formaty treści, dowiesz się jak je tworzyć oraz planować. Opowiem Ci również o zasadach działania algorytmu LinkedIn. Dowiesz się jak tworzyć content dopasowany właśnie pod niego, tak by mieć pewność, że Twoje treści zostaną wyświetlone jak największej liczbie osób.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.