reklama na instagramie

Reklama na instagramie to narzędzie, które zaoferuje Ci możliwość dotarcia ze swoimi informacjami do nowych klientów. Posty na Instagramie zachęcą do odwiedzenia Twojej strony, oglądania Twoich filmów, czy wzrostu sprzedaży na sklepie.
Dzięki kampanii w tym portalu społecznościowym, przedstawisz swoje produkty i usługi za pomocą ciekawych grafik. Instagram, podobnie jak Facebook, daje Ci możliwość przesyłania użytkownikom spersonalizowanych reklam.

Instagram Stories Ads

Reklamy te odróżniają się tym od zwykłych Instagram Stories tym, że widoczny w ich przypadku jest mały tag „Sponsorowane” w lewym górnym rogu ekranu. Oprócz tego na samym dole znajduje się call to action „Dowiedz się więcej”.

Jakie efekty możesz zyskać dzięki prowadzeniu takiego marketingu na Instagramie? Okazuje się, że reklamy tego typu bardzo pomagają firmom w tworzeniu bliższych relacji z followersami oraz w pokazywaniu swojej osobowości. W 2017 roku Instagram ogłosił, że co piąta Insta Story generuje bezpośrednie wiadomości od swoich widzów.

instagram stories reklama

Współpracuj z influencerami

Instagram jest jednym z czynników, który w dużym stopniu przyczynił się do rozwoju influencer marketingu. W skrócie polega on na znalezieniu osoby, która będzie mieć odpowiednio dużą ilość followersów, a treściami, jakie publikuje, jest w stanie wpływać na decyzje zakupowe swojej grupy odbiorców.

Po nawiązaniu takiej relacji influencer otrzymuje od firmy, z którą współpracuje, produkty lub pieniądze. W zamian za to w publikowanych przez siebie materiałach wspomina on o Twojej ofercie. Jeśli przykładowo sprzedajesz odzież sportową, możesz nawiązać współpracę z influencerami z branży fitness i zdrowego stylu życia.

Co możemy dla Ciebie zrobić? Reklama na instagramie.

  • Instagram należy do Facebooka, więc zarządzanie reklamami w każdym z tych mediów odbywa się poprzez narzędzia Facebooka. Zintegrujemy Twoje konta, tak aby efektywnie nimi zarządzać i tworzyć spójną komunikację marketingową.
  • Określimy optymalny dla Twojego biznesu cel kampanii. Instagram może skierować ruch na Twoją stronę, zachęcić do oglądania filmu, bądź instalacji aplikacji.
  • Stworzymy optymalną grupę docelową. Dzięki danym gromadzonym przez Facebooka wybierzemy użytkowników np. o określonych zainteresowaniach, czy miejscu zamieszkania.
  • Przygotujemy atrakcyjną treść posta i angażującą grafikę. Zajmiemy się testami A/B, koordynacją kampanii i monitorowaniem efektów.

Z danych zebranych przez firmę Yotpo wynika, że 40% użytkowników zakupiło produkty, które znaleźli na Instagramie. Aby na pewno przekonać się, że Instagram i e-commerce się ze sobą doskonale „dogadują” W zeszłym roku firma przeanalizował 16 tysięcy użytkowników aplikacji. Okazało się, że aż 70% ankietowanych na Instagramie wręcz poszukuje marek, które mogliby obserwować.

Podsumowanie

Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą z nami zapraszam do zakładki kontakt!

Wyślij do nas formularz kontaktowy a my odezwiemy się do Ciebie!