Co oznacza NAP?
Wizytówka NAP to skrót pochodzący od angielskich słów Name, Address, Phone, czyli jak można się domyślić, mowa o podstawowych danych firmy.
Zawiera najważniejsze informacje o firmie:
- Nazwa firmy
- Adres firmy
- Telefon kontaktowy
- Profil działalności
- Opis
- Lokalizację na Mapie Google (tzw. pinezka)
- Godziny otwarcia
- Adres strony internetowej
- Opinie klientów
Gdzie warto umieszczać wizytówkę NAP?
Z całą pewnością w często odwiedzanych agregatorach danych firmowych, mapach internetowych, katalogach branżowych, portalach regionalnych, portalach pracy oraz serwisach społecznościowych. Poniżej wymieniamy najczęściej odwiedzane strony, na których warto stworzyć wizytówkę NAP.
- google.com/intl/pl_pl/business/
- pkt.pl
- panoramafirm.pl
- targeo.pl
- zumi.pl
- cylex.pl
- misterwhat.pl
- bazafirm.org
- baza-firm.com.pl
- yelp.pl/biz/
Jeśli nie chcemy sami zajmować się poszukiwaniem stron, katalogów, na których warto zamieścić wizytówki, możemy zlecić to wyspecjalizowanym firmom. W ramach dedykowanej usługi zamieści ona 20-25 wizytówek z naszymi danymi na popularnych stronach, a następnie prześle raport z wykonanej pracy. Tylko od nas zależy czy chcemy wydawać pieniądze na tego typu wsparcie. Nie ulega wątpliwości, że wizytówki NAP warto posiadać, zwłaszcza prowadząc tzw. biznes lokalny.
Pozycjonowanie lokalne – korzyści linkbuildingu NAP
Strony internetowe zdecydowanie warto pozycjonować, ponieważ zyskujemy stały ruch organiczny oraz przepływ nowych klientów. Linkbuilding za pomocą wizytówek NAP jest jedną z najlepszych opcji jeśli chodzi o działania typu OFF-SITE. Jeśli nie masz czasu na szukanie portalów chętnie pomożemy Ci uzyskać wysokie pozycje w wyszukiwarce Google oraz pozyskać najlepsze wizytówki NAP dostępne na rynku.
Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą z nami zapraszamy do działu kontakt.
Do każdego zrealizowanego przez Nas projektu czy to strona internetowa czy sklep internetowy tworzymy dla ciebie wizytówkę NAP w Google Moja Firma całkowicie za darmo optymalizujemy i uzupełniamy ją jak najlepiej po to abyś w wyszukiwaniach lokalnych był jak najwyżej. Google Moja Firma to więcej niż tylko wizytówka. Bezpłatny profil firmy pozwala łatwo kontaktować się z klientami w wyszukiwarce i w Mapach Google.
Tak się prezentuje nasza firma w wyszukiwaniach lokalnych pod frazą sklepy internetowe.