Reklama na LinkedIn. Serwis społecznościowy, którego specjalnością są kontakty biznesowe. Wystarczy uzupełnić profil o informacje, które standardowo zamieszczamy w CV i nawiązywać potrzebne kontakty. I pokazać się pracodawcom oraz headhunterom.
LinkedIn pozwala budować naszą sieć kontaktów zawodowych. W porównaniu do popularnego Facebooka, zawierane znajomości nie ma charakteru prywatnego. Dzięki serwisowi można nawiązać pożyteczne kontakty biznesowe, zmienić zatrudnienie, znaleźć kontrahenta czy nawiązać ciekawą współpracę. Można też kreować swoją markę, tworząc atrakcyjny profil widoczny dla każdego i wysoko pozycjonowany w wyszukiwarce Google. Darmowa, profesjonalna i wysoce widoczna w internecie wizytówka? Dlaczego nie.
Dlaczego Reklama na Linkedin ?
- świadomi użytkownicy na portalu
- liczba użytkowników stale rośnie w szybkim tempie
- sprecyzowane cele reklamowe
- możliwość dotarcia do określonej grupy biznesowej
„W Polsce jest powyżej 2 733 404 zarejestrowanych kont użytkowników LinkedIn.
Przy populacji liczącej 38 mln ludzi stanowi to 7,2 %, gdy weźmiemy pod uwagę 18 mln osób pracujących, to już blisko 15 % ma konto na platformie LinkedIn.
Pytanie czy to dużo? – otóż to daje nam 34 pozycję wśród 44 krajów Europy w używaniu LinkedIn. Zatem potencjał wzrostu jest wciąż bardzo duży. „
Źródło: https://sharebee.pl/blog/polski-linkedin-w-liczbach-2019
Reklama na linkedin co robimy ?
Na początku warto wspomnieć, że możliwości reklamowe Linkedin są zgoła inne, niż w przypadku pozostałych serwisów społecznościowych. Nie znajdziesz tu skomplikowanych form reklam i dużych możliwości ich personalizacji. Czy mimo to warto poświęcić czas na stworzenie reklamy na Linkedin? Jak najbardziej. Oto formaty, na które możesz się zdecydować:
- Reklamy tekstowe
Proste reklamy tekstowe pomieszczą kilkadziesiąt słów w nagłówku oraz tekście. Możesz dodać do nich grafikę, która jeszcze bardziej przyciąga uwagę. Reklamy tekstowe wyświetlane są w pasku po prawej stronie. Wadą tego formatu jest to, że wyświetla się… jedynie na komputerach.
- Aktualizacje, czyli wpisy sponsorowane
Podobnie jak na Facebooku, na Linkedin możesz ustawić promowanie danego feeda, a nawet wybrać jego grupę docelową. Co ciekawe, Linkedin nie ogranicza długości sponsorowanych feedów, a ich objętość nie ma wpływu na to, czy zostaną opublikowane.
- Reklamy dynamiczne
Spersonalizowane i elastyczne reklamy, które precyzyjnie dopasujesz do swoich oczekiwań.
- Wiadomości InMail
To wiadomości wysyłane do użytkowników, którzy znajdą się w twojej grupie docelowej.
Podsumowanie
Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą z nami zapraszam do zakładki kontakt!